“Geweldige ervaring in Brasschaat!
Ik heb Luc als leraar gehad en heb echt super veel van hem geleerd en zeer handige tips gekregen!!!”
Jesse
“Ik vond de meneer dat mij les heeft gegeven, echt top. Rustig, leerrijk en vooral geduldig met mij. Het heeft me geholpen om van de 1ste keer mijn examen juist te doen. Waarvoor heel veel dank.”
Tamara M
“A job well done!
Mooi terrein, goed materiaal en ervaren top instructeurs. Opleiding netjes geschaald naar individuele progressie en knelpunten. Zowaar zin om nog een paar extra rijbewijzen te halen! Oh ja, en Kelly zorgt voor vlotte admin en plant en herplant lessen en examens efficiënt en met eindeloos geduld!”
Yorick
“Voor mijn rijbewijs BE heb ik beroep gedaan op Rijschool 't Noorden. Van begin tot einde was dit een topervaring. De lesgevers waren zeer goed op de hoogte van de materie en aangenaam om samen mee in de wagen te zitten. Dit heeft ertoe geleid dat ik van de eerste keer geslaagd was voor mijn praktisch examen. Nogmaals dank”
Sven
“Bangelijke ervaring en een zalige instructeur
Instructeur maakten altijd goed het verschil duidelijk tussen de theoretische methode en hoe het eerder verloopt in de praktijk!”
Lowie
“Heel vriendelijk, behulpzaam en toffe mensen”
Vincent M
“Heel content van de lessen die Bart mij gegeven heeft. Heel goede instructeur. Dank u.”
Donovan
“Lesgevers die weten van aanpakken! Goed geregeld allemaal. Ineens het examen gaan afleggen samen, zorgt voor een gevoel van veiligheid. Zeker een aanrader!”
Elbathy
“Professioneel!
Correct opbouwende goede feedback.”
Hannes
“Leuke mensen om met te rijden en van de eerste keer geslaagd.”
Nico
“Met weinig ervaring met het rijden met een aanhangwagen ben ik met de lessenreeks van 8u ( incl. Examenbegeleiding) van de eerste keer kunnen slagen. Er werd van a tot z uitgelegd wat je moest kennen en kunnen met ook praktische tips. Daarnaast was het fijn dat ze de tijd die je krijgt enorm benutten voor het inoefenen van bepaalde zaken zoals de manoeuvres. Kortom super begeleiding!”
Lisa
“Ik heb een supergoede ervaring gehad bij Rijschool ’t Noorden in Brasschaat. De instructeurs zijn heel vriendelijk, rustig en leggen alles duidelijk uit. Ik voelde me altijd op mijn gemak tijdens de lessen en heb veel bijgeleerd.”
Arne
“Top begeleiding
Ervaren motorrijders leren de kneepjes van het vak en zorgen ervoor dat je veilig de baan op
kan. Zeker aan te raden!”
Lode
“De personen waar ik les van kreeg waren altijd heel vriendelijk en hebben mij veel bijgeleerd. Ze hebben ook veel geduld.”
Neela
“Het was aangenaam om met Hugo wel wat uren in de auto te zitten. Ik heb veel bijgeleerd.”
Senne
“Topbegeleiding van mijn rijlesinstructeur Bart M ! De lessen waren duidelijk, ontspannen en goed opgebouwd. Dankzij de goede voorbereiding is mijn examen vlot verlopen. Bedankt!”
Stefan
“De lesgevers zijn zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je alles te laten leren kennen en dat je je op je gemak voelt.”
Merel
“Super goede ondersteuning!
Ik heb een hele goede ervaring en was er dan van de eerste keer door dankzij de hulp van jullie!”
Amber
“Ik ben super tevreden van mijn rijinstructeur. Dank u wel om mij zo op mijn gemak te laten voelen en voor de goede tips”
Shana
“Enorm fijne, aangename instructeurs waar je na verloop van tijd toch wel een zekere band mee opbouwd. Hiernaast leer je rijden op eigen tempo, en wordt er enorm veel aandacht besteed om eventuele feedback zo goed mogelijk les per les op te volgen. Op die manier zie je ook elke les verbering. Enorm fijne ervaring, merci aan Danny en Alexis!”
Victor
“Super vriendelijke dame in Sint-Job die het onthaal doet. Rij instructeur Ivo is een top instructeur. Rustige man die heel goede en correcte uitleg geeft.”
Wim
“Ik had nog nooit op een brommer gereden en was dus beetje onwennig of ongerust voor de les begon, maar al snel voelde ik me heel erg op mijn gemak. Dus ook een extra reden om je rijles hier te boeken! Voor mij was dat toch zo!”
Axelle
“Ik heb 20u rijles gevolgd. Ik had altijd een goede instructeur die rustig naast mij zat en niet tegen mij riep als ik iets verkeerd deed. Ik voelde mij hier heel vertrouwd bij waardoor ik met minder stress achter het stuur zat!”
Sarah
“Ik heb veel kunnen halen uit de 12uur theorie lessen. Dit heeft mij weer een stap verder gezet naar mijn examen.”
Dorien
“Tevreden van het totale pakket: Onthaal liep gesmeerd, wachttijden niet te lang. De lesgevers zijn duidelijke ervaren bestuurders die de wetgeving grondig kennen. Begeleiding naar en tijdens het examen was heel aangenaam. Danku!”
Thomas
“Perfect!
Alles word tot op in de puntjes uitgelegd en ze blijven heel rustig”
Matis
“Tijdens mijn 20u kreeg ik duidelijke info, bij het examen werd ik goed begeleid en slaagde ik van de eerste keer.”
Robynn
“Super ervaring , super instructeurs, alles heel duidelijk gewoon weg een heel goede rijschool”
Roy
“Ik heb het gevoel dat ik echt een goede basis heb mee gekregen om te kunnen auto rijden, als ik een fout maakten was die nooit erg maar werd ik wel gecorrigeerd en begeleid. ik heb echt genoten van de lessen en ik vond ze zeer handig.”
Josse
“Leerrijke rijlessen, begonnen met nul vertrouwen maar door hun tips beter leren omgaan met stress. Ik had veel stress en weinig vertrouwen, maar kreeg goede tips tijdens de lessen die me hielpen vooruit te gaan. Dirk en Ivo hebben me goed begeleid en ondanks mijn zenuwen en fouten bleef hun aanpak rustig en helpend.”
Laura
“Ik vond het zeer leerrijk met super lieve instructeurs die vriendelijk zijn en je zelfvertrouwen geven wanneer het moet.”
Martin
“Fantastisch
Snel, vriendelijk”
Xandro
“Ik vond de meneer dat mij les heeft gegeven, echt top. Rustig, leerrijk en vooral geduldig met mij. Het heeft me geholpen om van de 1ste keer mijn examen juist te doen. Waarvoor heel veel dank”
Tamara