google-site-verification=cFh9jrC3SuYywAfQ9qyKkdnX8Acw5bgEE9AJzvGVckk

RIJLESGEVER WORDEN?

Kies voor een rijschool met richting. Bij ’t Noorden staan vakmanschap, veiligheid en vertrouwen centraal.

Plan je rijbewijs

Rijopleidingen met visie en vakmanschap

Bij Rijschool ’t Noorden geloven we dat rijles méér is dan leren sturen, schakelen en parkeren. Wij leiden bestuurders op die met inzicht, verantwoordelijkheid en vertrouwen de weg op gaan.

Als erkende rijschool met meerdere vestigingen combineren we jarenlange ervaring, doordachte leermethodes en sterkopgeleide instructeurs tot een opleiding die écht voorbereidt op het verkeer van vandaag. Onze lesgevers zijn stuk voor stuk gedreven professionals die veiligheid en kwaliteit vooropstellen, zonder de leerling achter het stuur uit het oog te verliezen.

We investeren bewust in jonge, goed uitgeruste leswagens, een duidelijke lesopbouw en een persoonlijke aanpak. Elke leerling volgt een traject op maat, met aandacht voor zowel technische vaardigheden als verkeersinzicht.

Rijschool ’t Noorden vertrekt vanuit één duidelijke overtuiging: een sterke rijopleiding maakt betere bestuurders — en veiligere wegen. Want een goede rijopleiding helpt je altijd de juiste richting uit.

Bekijk onze openstaande vacatures

Kalender theorie opleidingen

Theorie Cat. B Wuustwezel:

  • Maandag 19 januari van 18 tot 22 u
  • Dinsdag 20 januari van 18 tot 22 u
  • Donderdag 22 januari van 18 tot 22 u

Theorie Cat. B Malle:

  • Binnenkort beschikbaar

Theorie Cat. C Malle / Wuustwezel:

  • Binnenkort beschikbaar
Lees meer

Vestigingen

      Enkele tevreden bestuurders

      Geweldige ervaring in Brasschaat!
      Ik heb Luc als leraar gehad en heb echt super veel van hem geleerd en zeer handige tips gekregen!!!

      Jesse

      Ik vond de meneer dat mij les heeft gegeven, echt top. Rustig, leerrijk en vooral geduldig met mij. Het heeft me geholpen om van de 1ste keer mijn examen juist te doen. Waarvoor heel veel dank.

      Tamara M

      A job well done!
      Mooi terrein, goed materiaal en ervaren top instructeurs. Opleiding netjes geschaald naar individuele progressie en knelpunten. Zowaar zin om nog een paar extra rijbewijzen te halen! Oh ja, en Kelly zorgt voor vlotte admin en plant en herplant lessen en examens efficiënt en met eindeloos geduld!

      Yorick

      Voor mijn rijbewijs BE heb ik beroep gedaan op Rijschool 't Noorden. Van begin tot einde was dit een topervaring. De lesgevers waren zeer goed op de hoogte van de materie en aangenaam om samen mee in de wagen te zitten. Dit heeft ertoe geleid dat ik van de eerste keer geslaagd was voor mijn praktisch examen. Nogmaals dank

      Sven

      Bangelijke ervaring en een zalige instructeur
      Instructeur maakten altijd goed het verschil duidelijk tussen de theoretische methode en hoe het eerder verloopt in de praktijk!

      Lowie

      Heel vriendelijk, behulpzaam en toffe mensen

      Vincent M

      Heel content van de lessen die Bart mij gegeven heeft. Heel goede instructeur. Dank u.

      Donovan

      Lesgevers die weten van aanpakken! Goed geregeld allemaal. Ineens het examen gaan afleggen samen, zorgt voor een gevoel van veiligheid. Zeker een aanrader!

      Elbathy

      Professioneel!
      Correct opbouwende goede feedback.

      Hannes

      Leuke mensen om met te rijden en van de eerste keer geslaagd.

      Nico

      Met weinig ervaring met het rijden met een aanhangwagen ben ik met de lessenreeks van 8u ( incl. Examenbegeleiding) van de eerste keer kunnen slagen. Er werd van a tot z uitgelegd wat je moest kennen en kunnen met ook praktische tips. Daarnaast was het fijn dat ze de tijd die je krijgt enorm benutten voor het inoefenen van bepaalde zaken zoals de manoeuvres. Kortom super begeleiding!

      Lisa

      Ik heb een supergoede ervaring gehad bij Rijschool ’t Noorden in Brasschaat. De instructeurs zijn heel vriendelijk, rustig en leggen alles duidelijk uit. Ik voelde me altijd op mijn gemak tijdens de lessen en heb veel bijgeleerd.

      Arne

      Top begeleiding
      Ervaren motorrijders leren de kneepjes van het vak en zorgen ervoor dat je veilig de baan op
      kan. Zeker aan te raden!

      Lode

      De personen waar ik les van kreeg waren altijd heel vriendelijk en hebben mij veel bijgeleerd. Ze hebben ook veel geduld.

      Neela

      Het was aangenaam om met Hugo wel wat uren in de auto te zitten. Ik heb veel bijgeleerd.

      Senne

      Topbegeleiding van mijn rijlesinstructeur Bart M ! De lessen waren duidelijk, ontspannen en goed opgebouwd. Dankzij de goede voorbereiding is mijn examen vlot verlopen. Bedankt!

      Stefan

      De lesgevers zijn zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je alles te laten leren kennen en dat je je op je gemak voelt.

      Merel

      Super goede ondersteuning!
      Ik heb een hele goede ervaring en was er dan van de eerste keer door dankzij de hulp van jullie!

      Amber

      Ik ben super tevreden van mijn rijinstructeur. Dank u wel om mij zo op mijn gemak te laten voelen en voor de goede tips

      Shana

      Enorm fijne, aangename instructeurs waar je na verloop van tijd toch wel een zekere band mee opbouwd. Hiernaast leer je rijden op eigen tempo, en wordt er enorm veel aandacht besteed om eventuele feedback zo goed mogelijk les per les op te volgen. Op die manier zie je ook elke les verbering. Enorm fijne ervaring, merci aan Danny en Alexis!

      Victor

      Super vriendelijke dame in Sint-Job die het onthaal doet. Rij instructeur Ivo is een top instructeur. Rustige man die heel goede en correcte uitleg geeft.

      Wim

      Ik had nog nooit op een brommer gereden en was dus beetje onwennig of ongerust voor de les begon, maar al snel voelde ik me heel erg op mijn gemak. Dus ook een extra reden om je rijles hier te boeken! Voor mij was dat toch zo!

      Axelle

      Ik heb 20u rijles gevolgd. Ik had altijd een goede instructeur die rustig naast mij zat en niet tegen mij riep als ik iets verkeerd deed. Ik voelde mij hier heel vertrouwd bij waardoor ik met minder stress achter het stuur zat!

      Sarah

      Ik heb veel kunnen halen uit de 12uur theorie lessen. Dit heeft mij weer een stap verder gezet naar mijn examen.

      Dorien

      Tevreden van het totale pakket: Onthaal liep gesmeerd, wachttijden niet te lang. De lesgevers zijn duidelijke ervaren bestuurders die de wetgeving grondig kennen. Begeleiding naar en tijdens het examen was heel aangenaam. Danku!

      Thomas

      Perfect!
      Alles word tot op in de puntjes uitgelegd en ze blijven heel rustig

      Matis

      Tijdens mijn 20u kreeg ik duidelijke info, bij het examen werd ik goed begeleid en slaagde ik van de eerste keer.

      Robynn

      Super ervaring , super instructeurs, alles heel duidelijk gewoon weg een heel goede rijschool

      Roy

      Ik heb het gevoel dat ik echt een goede basis heb mee gekregen om te kunnen auto rijden, als ik een fout maakten was die nooit erg maar werd ik wel gecorrigeerd en begeleid. ik heb echt genoten van de lessen en ik vond ze zeer handig.

      Josse

      Leerrijke rijlessen, begonnen met nul vertrouwen maar door hun tips beter leren omgaan met stress. Ik had veel stress en weinig vertrouwen, maar kreeg goede tips tijdens de lessen die me hielpen vooruit te gaan. Dirk en Ivo hebben me goed begeleid en ondanks mijn zenuwen en fouten bleef hun aanpak rustig en helpend.

      Laura

      Ik vond het zeer leerrijk met super lieve instructeurs die vriendelijk zijn en je zelfvertrouwen geven wanneer het moet.

      Martin

      Fantastisch
      Snel, vriendelijk

      Xandro

      Ik vond de meneer dat mij les heeft gegeven, echt top. Rustig, leerrijk en vooral geduldig met mij. Het heeft me geholpen om van de 1ste keer mijn examen juist te doen. Waarvoor heel veel dank

      Tamara